Digitālais mārketing
Mērķis ir veicināt apmācību dalībnieku izpratni par digitālo mārketingu un Internet rīku izmantošanu tā īstenošanā.
Ieguvumi un rezultāti - tiek apgūtas teorētiskās zināšanas par mārketinga aktualitātēm un tendencēm, kā arī iegūtas praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas veidošanā un konkrētu mārketinga kanālu un rīku izmantošanā, kā arī adekvātu un saprātīgu maksas reklāmu kampaņu veidošanā.
Ieguvumi un rezultāti - tiek apgūtas teorētiskās zināšanas par mārketinga aktualitātēm un tendencēm, kā arī iegūtas praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas veidošanā un konkrētu mārketinga kanālu un rīku izmantošanā, kā arī adekvātu un saprātīgu maksas reklāmu kampaņu veidošanā.
Kursa programma:
Temas:Digitālā mārketinga jēdzieni,
Digitālā mārketinga elementi,
Sociālie mediji,
Sociālo mediju vadība,
Digitālā mārketinga rezultātu analīze