Administratīvie un sekretāra pakalpojumi

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi

Apgūstiet galvenās prasmes, lai efektīvi pārvaldītu dokumentus savā organizācijā. Šī programma ir paredzēta tiem, kas tiecas pēc izcilības korporatīvajā informācijas pārvaldībā, piedāvājot padziļinātas zināšanas un praktiskās iemaņas dokumentu pārvaldības jomā.

Kam šis kurss ir paredzēts?

  •  Administratīvajiem darbiniekiem, sekretāriem un ikvienam, kurš vēlas uzlabot dokumentu pārvaldības efektivitāti uzņēmumā.

Ko jūs iemācīsieties?

  • Efektīvi pārvaldīt dokumentus uzņēmumā, tai skaitā dokumentu izstrādi un noformēšanu papīra un elektroniskā formā.
  • Izveidot un uzturēt lietu nomenklatūru, izstrādāt dokumentu aprites kārtību, nodrošinot efektivitāti un atbilstību likumdošanas prasībām.
  • Veidot elektronisku dokumentu plūsmu un strādāt ar arhīvu.
  • Izstrādāt personāla dokumentus.



Kursa programma:

  1. Ievads uzņēmuma lietvedības pārvaldībā - korporatīvās lietvedības pamatu un nozīmes apguve;
  2. Dokumentu izstrāde un noformēšana – praktiskās iemaņas papīra un elektronisko dokumentu veidošanā;
  3. Pārvaldes dokumenti – projektēšanas un aprites pamati;
  4. Dokumentu un informācijas aprites kārtība - pārvaldības stratēģijas un metodes;
  5. Elektroniskā dokumentu pārvaldība – tehnoloģijas un prakse;
  6. Uzņēmuma arhīvs – tā nozīme, organizācija un saglabāšana;
  7. Personāla dokumenti – izstrāde un uzturēšana;
  8. Noslēdzošais praktiskais darbs – dokumentu un informācijas aprites kārtības izstrāde.


Līdzīgas programmas

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai personalizētu saturu, pēc tam reklamētu mūsu pakalpojumus un apkopotu statistiku par vietnes izmantošanu.