Mērķis - sniegt nepieciešamās zināšanas, prasmes un praktiskas iemaņas personāla plānošanā, atlasē un vadībā, kā arī personāla lietvedībā un darba tiesībās.

Ieguvumi un rezultāti – Prasme pārzināt personāla vadības procesus un to būtību. Prasme izstrādāt plānu, pielietojot stratēģisko un operatīvo plānošanu stratēģijas izvēlē. Izpratne par vadītāja lomu vadīšanas procesā, viņa ietekmi uz personālu un organizācijas iekšējo un ārējo vidi. Spēja pārzināt un noteikt nodarbināto mācību vajadzības, veidot mācību sistēmu un ieviest to. Spēja pārzināt lēmumu pieņemšanas procesus. Tiks pilnveidota sociālā kompetence, komunikācijas un prezentēšanas prasmes.

 



Kursa programma:

Vadības process un būtība;
Personāls un tā nozīme organizācijā;
Personāla vadības būtība un process organizācijā;
Darbs ar personālu;
Darbiniekiem nepieciešamais finansējums;
Komunikācija darba procesā ar personālu;
Publiska informācijas sniegšana.

 

Kam šīs apmācības ir paredzētas?

Programma ir paredzēta gan iesācējiem, gan kā papildzināšanas lietpratējiem.




Līdzīgas programmas

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai personalizētu saturu, pēc tam reklamētu mūsu pakalpojumus un apkopotu statistiku par vietnes izmantošanu.