Techno–making 9-12 gadus veciem bērniem

Techno–making 9-12 gadus veciem bērniem

Mērķi:

Skolēnu loģiskās, algoritmiskās un radošās domāšanas attīstīšana, projektēšanas un radošās darbības pamatu apgūšana; Izstrādāt pamata kompetences datorspēļu, videospēļu un multiplikāciju filmu jomā, izmantojot dažāda veida informāciju.

Ieguvumi un rezultāts:

Skolēni zina algoritma jēdzienu un to veidus. Prot strādāt ar Scratch programmu. Prot izveidot lineārus, sazarotus, cikliskus vadības algoritmus. Zina datorspēļu, video spēļu un multiplikācijas filmu modelēšanas metodes un paņēmienus un prot tās pielietot. Prot izveidot programmas un attēlus Scratch programmēšanas vidē. Prot darboties patstāvīgi un komandā.

Stundu skaits: 44

Kursa programma:

  • Veidot teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas algoritmizācijas un programmēšanas, informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā.
  • Iepazīstināt ar pamattehnoloģiju kompleksu spēļu plānošanā un programmēšanā.
  • Iepazīstināt ar Scratch programmēšanas valodu un veikt projektēšanas darbus.
  • Veidot prasmi programmēt Scratch no vienkāršākajiem uzdevumiem līdz sarežģītiem.
  • Skolēnu individuālā un kolektīvā darba iemaņu veidošana.
  • Veicināt atbildīgu attieksmi, izmantojot informāciju un komunikācijas tehnoloģijas.


Līdzīgas programmas

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai personalizētu saturu, pēc tam reklamētu mūsu pakalpojumus un apkopotu statistiku par vietnes izmantošanu.